نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
  • آموزش 04 تحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]
  • آموزش عالی واکاوی سبک رهبری دانشگاه‌های جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
  • آموزش عالی واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
  • آموزش عالی تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
  • آموزش عالی تدوین و ارائه مدل شایستگی‌های دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
  • آموزش عالی ایران تحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]
  • آموزش عالی فنی‌وحرفه‌ای و مهارتی سناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنی‌وحرفه‌ای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
  • آموزش عالی ناب" پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]
  • آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای سناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنی‌وحرفه‌ای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
  • آموزش مجازی واکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
  • آموزش مجازی بررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
  • آموزش‌وپرورش اثربخشی آموزش‌ در بستر بلاک‌چین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • آموزش و پرورش بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-49]
  • آموزش‌وپرورش اثربخش اثربخشی آموزش‌ در بستر بلاک‌چین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • آموزش‌وپرورش در بستر بلاک‌چین اثربخشی آموزش‌ در بستر بلاک‌چین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]

ا

  • اثربخشی استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
  • اخلاق رابطه اخلاق حرفه‌ای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
  • اخلاق حرفه‌ای رابطه اخلاق حرفه‌ای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
  • اداره کل تربیت‌بدنی تدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
  • ارزیابی بررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
  • ارزشیابی بررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
  • ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تجربیات بین‌المللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 19-1]
  • ارگونومی استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
  • استان البرز واکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
  • اشتغال‌پذیری شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغال‌پذیریِ فارغ‌التحصیلانِ کارشناسی در دوره‌های علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
  • اعتماد اجتماعی برسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
  • اعضای هیأت علمی شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
  • اعضای هیات علمی طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • الگو طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]
  • الگوی سایبرنتیک واکاوی سبک رهبری دانشگاه‌های جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
  • اینترنت کاربرد فناوری در پژوهش‌های علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
  • انزوای اجتماعی برسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
  • انقلاب صنعتی چهارم تحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]

ب

  • بالندگی شناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
  • بالندگی کارکنان شناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
  • برنامه درسی تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
  • بلاک‌چین اثربخشی آموزش‌ در بستر بلاک‌چین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]

پ

  • پیامدهای قلدری در محیط کار تجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]
  • پدیدارشناسی واکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
  • پرورش روحیه کارآفرینی واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
  • پژوهش کاربرد فناوری در پژوهش‌های علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
  • پیشایندها" پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]
  • پیشایندهای قلدری در محیط کار تجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]

ت

  • تامل های حرفه ای کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
  • تبیین اهداف تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
  • تجربیات بین‌المللی تجربیات بین‌المللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 19-1]
  • تجربه‌های زیسته‌ی دانش‌آموزان تحلیل تجربه‌های زیسته‌ از یادگیرهای پنهان در مواجهه با ویدئو گیم‌ها و انیمیشن‌ها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [(مقالات آماده انتشار)]
  • تجربه‌های زیسته‌ی دانش‌آموزان بررسی تجربه‌های زیسته‌ از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیم‌ها و انیمیشن‌ها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]
  • تحلیل رفتگی شغلی تحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
  • تدریس بررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
  • تربیت تکنسین ماهر سناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنی‌وحرفه‌ای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
  • تربیت معلم تجربیات بین‌المللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 19-1]
  • تصویر برند تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
  • تمایلات انتقادی واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
  • تمایلات رفتاری دانشجویان تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
  • توانمندسازی بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-49]
  • توانمندسازی شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
  • توسعه حرفه ای کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
  • توسعه رهبری شناسایی شایستگی های رهبری دانشجویان: مطالعه ی کیفی [دوره 3، شماره 4، 1403]

ج

  • جهت‌گیری هدف تحصیلی بررسی رابطه جهت‌گیری هدف تحصیلی و مسئولیت‌پذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]

چ

  • چالش شناسایی چالش‌های نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]

خ

  • خودکارآمدی اجتماعی تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]

د

  • دانشجومعلمان بررسی رابطه جهت‌گیری هدف تحصیلی و مسئولیت‌پذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
  • دانشگاه واکاوی سبک رهبری دانشگاه‌های جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
  • دانشگاه ارزیابی مسئولیت‌های دانشگاه و دلالت‌های تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
  • دانشگاه آزاد اسلامی طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • دانشگاه یاسوج شناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
  • دانشگاه علامه طباطبایی شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی رابطه جهت‌گیری هدف تحصیلی و مسئولیت‌پذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی مولفه‌های سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
  • دانشگاه فرهنگیان رابطه اخلاق حرفه‌ای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
  • دانشگاه فرهنگیان تدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای سناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنی‌وحرفه‌ای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
  • دانشگاه ناب" پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]
  • دانشگاه های آزاد اسلامی تحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
  • دریدا ارزیابی مسئولیت‌های دانشگاه و دلالت‌های تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
  • دلالتها ارزیابی مسئولیت‌های دانشگاه و دلالت‌های تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
  • دوره پیش دبستانی تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]

ر

  • رایانه کاربرد فناوری در پژوهش‌های علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
  • رضایت شغلی تأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
  • رضایمندی و آموزش های الکترونیکی&emsp استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
  • رفتار انحرافی در محل کار تأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
  • رفتار سبز کارکنان تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
  • رهبری اصیل تحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
  • رهبری اصیل تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]
  • رهبری پدرسالارانه تحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
  • رهبری دانشجویی شناسایی شایستگی های رهبری دانشجویان: مطالعه ی کیفی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • روابط ساختاری بررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
  • روش کیفی شناسایی مولفه‌های سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]

س

  • ساخت‌گشایی ارزیابی مسئولیت‌های دانشگاه و دلالت‌های تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
  • سازمان‌های اداری دلالت‌های معنایی شایستگی مدیران دانشی و پژوهشی در سازمان‌های اداری؛ تحلیل کیفی تجارب مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 48-20]
  • سبک رهبری واکاوی سبک رهبری دانشگاه‌های جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
  • سرمایه فکری شناسایی مولفه‌های سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
  • سرمایه فکری بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-49]
  • سکوت سازمانی طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • سلامت سازمانی رابطه اخلاق حرفه‌ای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
  • سنجش شایستگی طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]

ش

  • شاخص های عدالت آموزشی واکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
  • شایستگی تدوین و ارائه مدل شایستگی‌های دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
  • شایستگی دموکراتیک تدوین و ارائه مدل شایستگی‌های دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
  • شایستگی فناوری اطلاعات تبیین رابطه هوشمندی رقابتی بر اساس شایستگی فناوری اطلاعات با میانجی مهارت‌های مدیریت کوانتومی در مدیران دانشگاه‌ [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • شایستگی‌های رهبری دانشجویی شناسایی شایستگی های رهبری دانشجویان: مطالعه ی کیفی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • شغل معلمی کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]

ص

  • صاحبنظران طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]

ط

  • طراحی طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]

ع

  • علوم رفتاری شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغال‌پذیریِ فارغ‌التحصیلانِ کارشناسی در دوره‌های علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
  • عملکرد سازمانی طراحی مدل عملکرد سازمانی و مدیریت دانش با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 122-99]
  • عملکرد شغلی تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]
  • عملکرد کارکنان تأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
  • عوامل روانشناختی واکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]

ف

  • فارغ‌التحصیلان شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغال‌پذیریِ فارغ‌التحصیلانِ کارشناسی در دوره‌های علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
  • فراترکیب طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]
  • فرایند یاددهی-یادگیری شناسایی چالش‌های نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
  • فرهنگ سازمانی بررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
  • فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی طراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]
  • فضای مجازی بررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
  • فن آوری اطلاعات طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]

ق

  • قلدری در محیط کار تجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]

ک

  • کارایی استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
  • کارآفرینی دانشجویان بررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
  • کارشناسی شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغال‌پذیریِ فارغ‌التحصیلانِ کارشناسی در دوره‌های علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
  • کارکنان شناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
  • کارورزی واکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
  • کیفیت ارتباطات تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
  • کیفیت خدمات تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
  • کیفیت زندگی کاری رابطه اخلاق حرفه‌ای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
  • کیفیت عملکرد بررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
  • کلیدواژه ها: رهبری شناسایی شایستگی های رهبری دانشجویان: مطالعه ی کیفی [دوره 3، شماره 4، 1403]
  • کلیدواژه‌ها: شایستگی مدیران دلالت‌های معنایی شایستگی مدیران دانشی و پژوهشی در سازمان‌های اداری؛ تحلیل کیفی تجارب مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 48-20]
  • کنش پژوهی کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]

گ

  • گرایش کارآفرینانه طراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]

م

  • ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک تدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
  • ماموریت دانشگاه طراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]
  • مدیران دانشگاه تبیین رابطه هوشمندی رقابتی بر اساس شایستگی فناوری اطلاعات با میانجی مهارت‌های مدیریت کوانتومی در مدیران دانشگاه‌ [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • مدیران دانشگاهی طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]
  • مدیران دانشی و پژوهشی دلالت‌های معنایی شایستگی مدیران دانشی و پژوهشی در سازمان‌های اداری؛ تحلیل کیفی تجارب مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 48-20]
  • مدیران مدارس ابتدایی واکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
  • مدیریت واکاوی سبک رهبری دانشگاه‌های جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
  • مدیریت دانش بررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
  • مدیریت دانش طراحی مدل عملکرد سازمانی و مدیریت دانش با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 122-99]
  • مدیریت منابع انسانی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
  • مدیریت منابع انسانی سبز تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
  • مدرسان شناسایی مولفه‌های سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
  • مسئله محور تبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
  • مسئولیت ارزیابی مسئولیت‌های دانشگاه و دلالت‌های تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
  • مسئولیت اجتماعی سازمان تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
  • مسئولیت‌پذیری بررسی رابطه جهت‌گیری هدف تحصیلی و مسئولیت‌پذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
  • معنویت محل کار تأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
  • مهارت‌های مدیریت کوانتومی تبیین رابطه هوشمندی رقابتی بر اساس شایستگی فناوری اطلاعات با میانجی مهارت‌های مدیریت کوانتومی در مدیران دانشگاه‌ [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • موانع شناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغال‌پذیریِ فارغ‌التحصیلانِ کارشناسی در دوره‌های علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]

ن

  • نرم‌افزار کاربرد فناوری در پژوهش‌های علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
  • نظام آموزش عالی شناسایی چالش‌های نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
  • نهادهای علمی طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی: رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 26-1]

و

  • وب 04 تحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]
  • ویدئوگیم‌ها و انیمیشن‌ها تحلیل تجربه‌های زیسته‌ از یادگیرهای پنهان در مواجهه با ویدئو گیم‌ها و انیمیشن‌ها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [(مقالات آماده انتشار)]
  • ویدئوگیم‌ها و انیمیشن‌ها بررسی تجربه‌های زیسته‌ از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیم‌ها و انیمیشن‌ها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]

ه

  • هوش برسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
  • هوش اجتماعی برسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
  • هوشمندی رقابتی تبیین رابطه هوشمندی رقابتی بر اساس شایستگی فناوری اطلاعات با میانجی مهارت‌های مدیریت کوانتومی در مدیران دانشگاه‌ [دوره 2، شماره 4، 1402]

ی

  • یادگیری الکترونیکی شناسایی چالش‌های نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
  • یادگیری پنهان تحلیل تجربه‌های زیسته‌ از یادگیرهای پنهان در مواجهه با ویدئو گیم‌ها و انیمیشن‌ها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [(مقالات آماده انتشار)]
  • یادگیری پنهان بررسی تجربه‌های زیسته‌ از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیم‌ها و انیمیشن‌ها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]
  • یادگیری سازمانی طراحی مدل عملکرد سازمانی و مدیریت دانش با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 122-99]