آموزشطراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
آموزش 04تحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]
آموزش عالیواکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
آموزش عالیواکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
آموزش عالیتصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
آموزش عالیتدوین و ارائه مدل شایستگیهای دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
آموزش عالی ایرانتحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]
آموزش عالی فنیوحرفهای و مهارتیسناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنیوحرفهای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
آموزش عالی ناب"پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]
آموزشکدههای فنیوحرفهایسناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنیوحرفهای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
آموزش مجازیواکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
آموزش مجازیبررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
آموزشوپرورشاثربخشی آموزش در بستر بلاکچین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]
آموزش و پرورشبررسی رابطه بین مؤلفههای توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-49]
آموزشوپرورش اثربخشاثربخشی آموزش در بستر بلاکچین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]
آموزشوپرورش در بستر بلاکچیناثربخشی آموزش در بستر بلاکچین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]
ا
اثربخشیاستفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
اخلاقرابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
اخلاق حرفهایرابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
اداره کل تربیتبدنیتدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
ارزیابیبررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
ارزشیابیبررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
ارزشیابی کیفیت برنامه درسیتجربیات بینالمللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 19-1]
ارگونومیاستفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
استان البرزواکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
اشتغالپذیریشناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
اعتبارسنجیطراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
اعتماد اجتماعیبرسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
اعضای هیأت علمیشناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
اعضای هیات علمیطراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
الگوی سایبرنتیکواکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
اینترنتکاربرد فناوری در پژوهشهای علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
انزوای اجتماعیبرسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
انقلاب صنعتی چهارمتحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]
ب
بالندگیشناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
بالندگی کارکنانشناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
برنامه درسیتبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
بلاکچیناثربخشی آموزش در بستر بلاکچین: بررسی کیفی مبتنی بر رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 4، 1402]
پ
پیامدهای قلدری در محیط کارتجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]
پدیدارشناسیواکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
پژوهشکاربرد فناوری در پژوهشهای علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
پیشایندها"پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]
پیشایندهای قلدری در محیط کارتجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]
ت
تامل های حرفه ایکارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
تبیین اهدافتبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
تجربیات بینالمللیتجربیات بینالمللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 19-1]
تجربههای زیستهی دانشآموزانتحلیل تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در مواجهه با ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [(مقالات آماده انتشار)]
تجربههای زیستهی دانشآموزانبررسی تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]
تحلیل رفتگی شغلیتحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
تدریسبررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
تربیت تکنسین ماهرسناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنیوحرفهای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
تربیت معلمتجربیات بینالمللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 19-1]
تصویر برندتصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
تمایلات رفتاری دانشجویانتصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
توانمندسازیبررسی رابطه بین مؤلفههای توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-49]
توانمندسازیشناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
توسعه حرفه ایکارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
جهتگیری هدف تحصیلیبررسی رابطه جهتگیری هدف تحصیلی و مسئولیتپذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
چ
چالششناسایی چالشهای نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
خ
خودکارآمدی اجتماعیتأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]
د
دانشجومعلمانبررسی رابطه جهتگیری هدف تحصیلی و مسئولیتپذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
دانشگاهواکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
دانشگاهارزیابی مسئولیتهای دانشگاه و دلالتهای تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
دانشگاه آزاد اسلامیطراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
دانشگاه یاسوجشناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
دانشگاه علامه طباطباییشناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 96-76]
دانشگاه فرهنگیانبررسی رابطه جهتگیری هدف تحصیلی و مسئولیتپذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
دانشگاه فرهنگیانشناسایی مولفههای سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسانشمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
دانشگاه فرهنگیانرابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
دانشگاه فرهنگیانتدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
دانشگاه فرهنگیانبررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
دانشگاه فرهنگیانواکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
دانشگاه فنیوحرفهایسناریویی از آیندۀ آموزش عالی فنیوحرفهای و ضرورت مداخله و سیاستگذاری مناسب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 73-27]
دانشگاه ناب"پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 141-123]
دانشگاه های آزاد اسلامیتحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
دریداارزیابی مسئولیتهای دانشگاه و دلالتهای تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
دلالتهاارزیابی مسئولیتهای دانشگاه و دلالتهای تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
دوره پیش دبستانیتبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
ر
رایانهکاربرد فناوری در پژوهشهای علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
رضایت شغلیتأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
رضایمندی و آموزش های الکترونیکی&emspاستفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
رفتار انحرافی در محل کارتأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
رفتار سبز کارکنانتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمانهای آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
رهبری اصیلتحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
رهبری اصیلتأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]
رهبری پدرسالارانهتحلیل ساختاری رهبری اصیل و رهبری پدرسالارانه با تحلیل رفتگی شغلی کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی جنوب غرب تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 104-70]
شاخص های عدالت آموزشیواکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
شایستگیتدوین و ارائه مدل شایستگیهای دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
شایستگی دموکراتیکتدوین و ارائه مدل شایستگیهای دموکراتیک استادان در آموزش عالی )مورد مطالعه: استاتید دانشگاه کردستان) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 175-155]
شایستگی فناوری اطلاعاتتبیین رابطه هوشمندی رقابتی بر اساس شایستگی فناوری اطلاعات با میانجی مهارتهای مدیریت کوانتومی در مدیران دانشگاه [دوره 2، شماره 4، 1402]
شغل معلمیکارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
ص
صاحبنظرانطراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
ط
طراحیطراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
ع
علوم رفتاریشناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
عملکرد سازمانیطراحی مدل عملکرد سازمانی و مدیریت دانش با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 122-99]
عملکرد شغلیتأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-20]
عملکرد کارکنانتأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
عوامل روانشناختیواکاوی تمایلات انتقادی در ارزیابی تضمین کیفیت کارآفرینی دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-27]
ف
فارغالتحصیلانشناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
فرایند یاددهی-یادگیریشناسایی چالشهای نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
فرهنگ سازمانیبررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
فرهنگ کارآفرینی دانشگاهیطراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]
فضای مجازیبررسی چالش های تدریس و ارزشیابی در بستر فضای مجازی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 122-96]
فن آوری اطلاعاتطراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-101]
ق
قلدری در محیط کارتجربه زیسته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از قلدری در محیط کار و پیشایندها و پیامد های آن [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 75-49]
ک
کاراییاستفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 123-105]
کارآفرینی دانشجویانبررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
کارشناسیشناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
کارکنانشناسایی عوامل اثرگذار بر بالندگی کارکنان دانشگاه دولتی یاسوج [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 79-21]
کارورزیواکاوی تجارب زیسته اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان از کارورزی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-1]
کیفیت ارتباطاتتصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
کیفیت خدماتتصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 98-73]
کیفیت زندگی کاریرابطه اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 136-107]
کیفیت عملکردبررسی عملکرد هیأت های نظارت و ارزیابی استانی از نگاه مسئولان نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 155-130]
کنش پژوهیکارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 150-126]
گ
گرایش کارآفرینانهطراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]
م
ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیکتدوین راهبردهای توسعه ورزش دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل جامع تدوین استراتژی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 191-167]
ماموریت دانشگاهطراحی و تبیین مدل تاثیر گرایش کارآفرینانه و تحول در ماموریت دانشگاه بر فرهنگ کارآفرینی دانشگاهی ( مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 125-101]
مدیران دانشگاهتبیین رابطه هوشمندی رقابتی بر اساس شایستگی فناوری اطلاعات با میانجی مهارتهای مدیریت کوانتومی در مدیران دانشگاه [دوره 2، شماره 4، 1402]
مدیران دانشی و پژوهشیدلالتهای معنایی شایستگی مدیران دانشی و پژوهشی در سازمانهای اداری؛ تحلیل کیفی تجارب مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 48-20]
مدیران مدارس ابتداییواکاوی سیاست های آموزشی دوران کرونا از منظر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 19-1]
مدیریتواکاوی سبک رهبری دانشگاههای جامع تهران بر مبنای الگوی سایبرنتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 69-41]
مدیریت دانشبررسی روابط ساختاری بین مدیریت دانش با کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 106-74]
مدیریت دانشطراحی مدل عملکرد سازمانی و مدیریت دانش با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 122-99]
مدیریت منابع انسانیتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمانهای آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
مدیریت منابع انسانی سبزتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمانهای آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
مدرسانشناسایی مولفههای سرمایه فکری مدرسان دانشگاه فرهنگیان خراسانشمالی: یک پژوهش کیفی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 166-137]
مسئله محورتبیین اهداف الگوی برنامه درسی مسئله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 100-80]
مسئولیتارزیابی مسئولیتهای دانشگاه و دلالتهای تربیتی آن در اندیشة دریدا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 95-76]
مسئولیت اجتماعی سازمانتأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مسئولیت اجتماعی سازمانهای آموزشی با نقش میانجی رفتار سبز کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 122-97]
مسئولیتپذیریبررسی رابطه جهتگیری هدف تحصیلی و مسئولیتپذیری دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 13-1]
معنویت محل کارتأثیر معنویت محیط کار بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی و رفتار انحرافی محیط کار [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 72-48]
مهارتهای مدیریت کوانتومیتبیین رابطه هوشمندی رقابتی بر اساس شایستگی فناوری اطلاعات با میانجی مهارتهای مدیریت کوانتومی در مدیران دانشگاه [دوره 2، شماره 4، 1402]
موانعشناسایی موانع و راهکارهای توسعۀ اشتغالپذیریِ فارغالتحصیلانِ کارشناسی در دورههای علوم رفتاری [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 100-73]
ن
نرمافزارکاربرد فناوری در پژوهشهای علوم تربیتی و علوم اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-16]
نظام آموزش عالیشناسایی چالشهای نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی پیشگیری از سکوت سازمانی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 72-48]
وب 04تحولات آموزش عالی و انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 153-100]
ویدئوگیمها و انیمیشنهاتحلیل تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در مواجهه با ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [(مقالات آماده انتشار)]
ویدئوگیمها و انیمیشنهابررسی تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]
ه
هوشبرسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
هوش اجتماعیبرسی تاثیر هوش اجتماعی بر اعتماد اجتماعی و انزوای اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
هوشمندی رقابتیتبیین رابطه هوشمندی رقابتی بر اساس شایستگی فناوری اطلاعات با میانجی مهارتهای مدیریت کوانتومی در مدیران دانشگاه [دوره 2، شماره 4، 1402]
ی
یادگیری الکترونیکیشناسایی چالشهای نظام یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-14]
یادگیری پنهانتحلیل تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در مواجهه با ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [(مقالات آماده انتشار)]
یادگیری پنهانبررسی تجربههای زیسته از یادگیرهای پنهان در استفاده از ویدئو گیمها و انیمیشنها (مطالعهای پدیدارشناسانه) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 151-124]
یادگیری سازمانیطراحی مدل عملکرد سازمانی و مدیریت دانش با میانجی گری یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 122-99]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد